lördag 19 februari 2011

waknade sååååeee tiiep taggad;)

CHACHA Alla roliga bloggläsare :) idah kan jaaaah berätta att jaaah waknade för strax en stund sen tywp , åh såååå taggad som in iii!! ihihiihi ;D ja kanske fått sån dära superfjoortizzzkraft ir vah deh heter hahaha nä ja wät inte men men iaf så känns deh bra idah :)! Min superfina Flickvän Amandah Min Ängel står för bilden idah ! :D:D Idah ser dagen ut så här tiiiiiep :)  : strax äta god frukost , dusha åh platta håret/fixa håret, fixa toffsar på benen ;), ta på foundation åh sen ska ja wa me vem? ;):* hihih joo ♥♥MIN TIEPAMANDAH♥♥ Såklaaaartt :D:D!!! Sååe bästa att fixa dessa saker så ja kan åka te min Älskling sedan :) kramiz TiepAdaawm

1 kommentar:

  1. Jag är ledsen men jag förstår inte vad du menar. orden är svåra att förstå.

    SvaraRadera