fredag 25 februari 2011

bland deh 20 mest lästa

Idah fredah wa jah på 18onde plats på jnytt.se :)


Deh är verkligen superkul att ni läser min blogg :D! att få dela med mej aw min vardag, vad som händer i skolan på min fritid wa ja oh min underbara flickvän hittar på för roliga mysiga saker! oh massa, jaah blir jätteglad att få många besökare oh många läsare deh glädjer jättemkt :)! Idah wa jah med bland dem 20 mest lästa bloggare :)(a)(Y) Fortsätt att följa mej med båda Bloglovin oh Blogkeen ;) Om ni har frågor till mej kan ni skriva dem som en kommentar på min blogg :), ja väntar ju på att få tag i en inbjudan på bloggsvar =)
Trevlig helg oh ta deh lugnt när de e så kallt ute ta på er warmt så ni inte fryser:):*

1 kommentar:

  1. älskling, duh kan få bloggsvar utav mejj <3333333

    SvaraRadera