fredag 11 februari 2011

söötbild:)♥&min dah

men cha läget :) här kmr ett inlägg om min dah, först waknade ja tidigt oh då snackar wi om kl 06:00 haha ja tkr de e tidigt menmen aja nåväl oh jah han fixa mej lugnt och i god tid eftersom ja skulle få skjuts te tåget idah så ja slapp ta tiep 5844 bussar för att kma te först te stan sen ta tåget vidare os.v tro ni fattar :).
sen klararde ja av sista praktikl dagen åxå känn skönt men ändå will ja wa kvar eftersom min praouplats ligger nära min älskling :D(L) ♥, sen wa hände sen? jo fick äntligen träffa FLICKVÄNNEN MIN ♥;) ååhh så mysssss :`)♥! i love it♥♥  ja träffade min älskade amandah en stund på min rast sen fick ja jobba nån timme igen men sen fick ja trffa min sweetieeeee en stund efter :$♥ asså amagad dew wa så f*ing kallt så ja höll på att swimma men älskling räddade meij oh ja fick wärma meij innanför hennes jacka oh bäbis hållde om mej hårt wärmde mej trots att ja wa så kall asså åååhhhhh vilken underbar flickvän ja har :D:D:D:D:D:D :`)♥♥♥♥
de kändes som ja wa me filmen " the day after tomorrow" tywp när ja o bäbis gick där ute i blåsten i de kalla snöwädret hiih♥.  ja wille juw stanna kvar hos älskling :$ thihi ;)
nu e ja hemmah oh tog en rejäl lång warm dush och tog på mej direkt mjukisbyxor och la mej under täcket och saknade älskling så :(♥
imon blire fixa alla hjärtans dah present te min Amandah flickvän :)♥ oh ska tillbringa alla hjärtans dah me älskling helt underbart ofc :D kan inte bil bättre:)
nu hade ja tänkt gå upp oh ta lite hostmedecin eftersom ja ha fortfarande lite rethosta kvar :(♥ wet int om ni wet va de ärh ir wa ja menar med rethosta ? men de e sjukt jobbigt iaf "/♥
ja will önska en riktigt ttevlig helg oh en glad alla hjärtans dah på måndah den 14 :) kram TiepAdam ÄLSKAR SIN TiepAmandah♥;)

1 kommentar:

  1. ¨ÅÅÅÅÅH ÄLSKLING, DUH SKRIVER MASSA SÖÖTT OM MEJ, BLIR SÅÅ GLAD OCH DUH ÄR SÅÅ JÄVLA SÖÖT! :d<3333333333333333333

    OCH SEN ÄR BILDEN AS FIN! :d <3333333333333
    VILL OCKSÅ KUNNA GÖRA SÅNNA!!

    SvaraRadera