söndag 27 februari 2011

Snart Ullared me Älskling!:)

Omagad omg omg!! när jah tänkte att ja wa shopping sugen så blew ja verkligen deh ;O , fast i Gekås Ullared ist :D!
vill ba åka dit nuh med min Amandah haha men kmr bli väldigt svårt men ja hade gärna welat de ba ta ledigt från skolan och  ta tåget me älsklingen mot ullaredxD. Ja tänkte ta med min älskade Flickvän Amandah dit snart hoppas jah :D ! vore skitskoj och hur trevligt som helst att åka dit me min älsk oh shoppa äta gott oh massa :)!
får väl ta oh spara lite nuh då ;$ hihi,
Deh e så mkt kläder oh saker som ja gärna will ha men här i jkpg kostar de skitmkt oh dyrt e de åxå :(
så får väl kolla framöver om ja oh min söta älskling kan ta en helg dit nångång :)
Brukar ni åka till ullared? :) kramizar Ja älskar MIN EGNA AMANDAH:*:D





2 kommentarer:

  1. hej!
    nuh är vinnarna uppe i bloggen,
    kolla om du var en av dom som vann? :D

    SvaraRadera
  2. åååh älskling! :D
    skulle vatt super kul! :DD

    och jah älskar min egna aDAM <<333333333333333

    SvaraRadera