söndag 27 februari 2011

Lördagens hiss&diss


Grattis till Vinnaren aw Min Hiss idah deh är Såklart Min vackra duktiga underbara Flickvän TiepAmandah aka Amandah :) (; (L)!
Motiveringen är: För jah är Riktigt stolt över min tjej TiepAmandah(L) hon är mitt ALLT oh då menar ja ALLT! :`) Ja tkr hon bloggar jättefint varje dah  jätteroligt oh massa trevligt att både se läsa och kommentera hennes ursöta blogg :), hon berättar roliga saker som är intressant ,roligt, oh hon tar snygga bilder. Min Amandah klarar allt oh ja e stolt över henne! :)  oh hon får mehj att må så jäwla bra lycklig kär oh allt! så dagens fina Hiss får Min egna TiepAmandah oh sin jättefina rosaa Blogg :D yeeeey :* :)Ja Älskar Min Amandah 4-ever(L) :)



Dagens diss går till deh som nu sänds ikväll på tv "Melodifestivalen 2011",  ja menar inget illa om melodifestivalen :), de e väl kanske bra låtar bra artister oh massa annat, menmen deh e inget ja följer iaf :) tkr de inte alls e kul kollar hellre på en rolig film ist eller bloggar :) men den får en diss iaf haha;P
 


1 kommentar:

  1. awww hjärtat vad snäll duh äh! :D :D <3333333333333333333333333333333

    älskar dejj med mitt allt, <3333

    SvaraRadera