torsdag 24 februari 2011

1m0n 3 jAw Fj00Rt11zz daaahw

Gutt mee Fredaaah imon!! asså fredagar owh lördagar e ju lätt de bästa dagarna lr hur =)!
oh när deh gäller skolan så e deh chill asså amagad ja ha ba en lektion imon så himla gött :D
ha lååång sowmorgon imon till tolw härligt (hhh , sen efter skolan ska ha wa me min älskade bäbiiiizzzzz ofc :)
Längtaar som in ii asså (a :*
imon hinner ja även göra lite inlägg på förmiddagen kul lr hur :) happyface*
Imon tänkte jaah ta god tid på mej att fixa iordning mej dusha platta håret sätta i massa tiiep toffsar, sminka määj me både min foundation oh mitt nya puder se om deh e bra lissom :)
Jaah har under veckan åxå kollat i stan efter minah efterlängtade Evisu jeans , men tyvärr finns deh inga sånna jeans i jönköping... men får försöka hitta deh i Gbg lr nått i sommar när ja åh älsk reser bort ;):*
men asså e deh nån som wet var ja kan få tag i Evisu-jeans så skriv gärna de(a)  ja ha ju iaf mina coola 96 jeans haha (a , här äh några aw mina bilder där ja e fint sminkad :) nu hade ja tänkt s0wa har lagt mej alldeles för sent i veckan så senare än detta får de inte bli. sovsågott nattinatti puzzpuzz hörs imon
 





1 kommentar: