fredag 25 februari 2011

chacha waken nuh


Heeejheeej äntligen waken nuh :) har luggit kvar i sängen lääänge deh e juh sowmorgon :). Hur har ni deh idah? själv mår ja bra saknar min lilla älskling som fan♥ :( :*!
har inte ens klätt på mej utan ja sitter i pyjamasbyxor oh en rosa t-shirt haha gulligt lr hur (A.
om en liten stund ska ja äta lite frukost sen hoppas in i en warm dusch för som sagt ute e deh buuurrrrr "/ :(....
ha en liten skoldag idah men dock bara en lektion men ska gå på den wa tanken att ja skulle wa me älsklingen Amandah♥ :):* men min underbara sötah lilla älskling mår inte så brah idah naaaaaaw synd om min älskling :(♥♥♥♥♥♥♥ så ksk överraskar älskling me att kma te min älskling Amandah efter skolan me lite godis, dricka oh nått gott att fika elle ngt lr ba bädda ner min älskling göra te oh bjuda på saft oh bullar oh klasskaka oh wärma henne i min famn :)♥ super gulligt tkr jaaaah !!!
nu ska ja äta lite hungrig faktiskt :) hörs snart då får ni även bild på Dagens Outfit :D yeeeey puzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar