torsdag 24 februari 2011

chilldah

Okey tänkte berätta nuh om min korta dah som blew lång :), är ni avis om ja säger 08.10-10.45 ? ;) deh e alltså min korta skoldah just dah :) deh ni slåt deh ;D. hade samhäll kollade på en film som hette Crash tro jag den hette aja iaf så hade ja även en lektion till mediakommunikation de wa chill.
Sen drog jah te stan för att kolla lite kläder oh annat men köpte faktiskt lite smink hett wa (;? owja
åkte sen upp te min vårdcentral för att kolla min hals oh det gick bra fick ba me mej hostmedecin hem ussch XD. därefter drog ja te tåget som väntade fick springa för att hinna oh de wa ju inte warmt heller :P az kallt men hann me tåget så wärme mej inne på tåget sen när ja kom fram väntade älskling på mej :) oh sen fikade wi på ett jättemysigt cafe :D! älskling tog chocklad oh chocklarboll oh ja tog samma fast en cocacola :)
sen satt wi där åh ba chillade mös oh skrattade hade jättetrevligt :)! MIn älskling Amandah äh bässsttt! :D puss på henne asså söööööt :D:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar