fredag 18 februari 2011

mot samma mål som min söta älsk ;)

Heeejjj läsare , hoppas ni har de bra på dagarna :) ja har de jättebra me min älskling :D!, bestämt määjj att ja ska gå mot sammma mål som min flickvän TIEPAMANDAH ♥. min förebild och min idol äh ofc TiepAmandah swerges stolthet ♥ ;) hehe wet att många gillar hennes blogg och det gör jaah med de är super :D ja hoppas på mkt läsare på http://tiepamandahh.blogspot.com/ och att min Amandah ska bli sweriges bloggdrottning :$♥
Men ja e ju hennes älskade pöjkvän :D:D:D , oh ja har faktiskt åxå en blogg ;) så ska försöka få wärlden att minnas TIEPAMANDAH♥TIEPADAAM :D erkänn Gulligt? :* :)
ja hoppas att ni tkr de e kul och trevligt att läsa min blogg för ja gör så gott ja kan :) ja har juw även wärldens bästa bloggare min flickvän Amandah  :) i love it♥
har även börjat med Wideoblogg som ja lowade för ett tag sen :) gjorde twå igår och tänkte ladda upp dem här inom kort så ni får se mina 2 första wideoinlägg :) spännnande wa? :)
Nu ska ja smsa me Amandah älskling oh kanske ta oh kolla tv ir nått ba chilla :) tänkte blogga lite mera sen :)
♥TiepAdaam hjärta TiepAmandah FörAlltid Förevigt Forever ♥ ♥♥♥LOVE U MIN TIEPAMANDAH♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar