fredag 4 februari 2011

Miwn Älski pälski e bäwst:)(L)

Heeej chacha igen, en veckas praktik klar amagad wa skönt :), gick hem lite tidigare idag pga kände mej inte så bra stel i kroppen och kunde knappt röra mej :`(! men som tur wa kom älskling och mötte mej utanför ica ;)(L) , där ja nuw e ppå sån där prao eller hur de stavas * ;P , när min älskade flickvän min älskade Amandah tog min hand och wärmde mej så kändes de bättre :D! iiihihi , sen åkte ja hem och nu sitter ja här o tar de jättelugnt äter godis och försöekr tagga inför imon då ja får träffa min bejbie igen ;) (L).

Hoppas ja inte blir sjuwk nu ba :( det är väl sån dära wintersjukah elelr nått som går nu så bäwst att ha koll så man inte bliur sjukt nu erl nått sådant .  will åxå passa på att säga att JA ÄLSKAR MIN AMANDAH MIN EGNA MIN MIN MIN AMANDAH FLICKVÄÄN!!!:D ;) puss hörs senare

1 kommentar:

  1. älskling, duh är för jävla underbar oc jah älskr dejj såå mycket mest! <3333333333

    btw, din blogg är jäätte fin :D <33333333

    SvaraRadera