måndag 28 februari 2011

omfg typ sjuk :`(

Heeeej bloggen oh heejsan mina läsare hur mår ni idah ? hoppas ni håller er friska iaf , om ni undrar hur jah mår så mår ja inte så brah idah :(! ha mått jättedåligt hela dagen oh sovit läänge flera ggr oh trodde ja skulle bli sjuk igen :O ja va jue nyss sjuk för 2-3 veckor sen så ja kan ju inte bli sjuk igen.. :(
ja hann iaf träffa min underbara älskling en stund :`) oh hon va så gullig oh så snäll som gav mej en huvudvärkstablett oh tog mig i sin famn oh tröstade mej aaw :*
antagligen så kan man få bieffekter aw den starka hosmedecinen ja tar mot rethosta oh deh "/ som tur är ha ja ingen hög feber typ på gränsen men om ja får feber e de s7khuset som gäller oh pencelin omg ;O men då tar de högst 2 dagar sen är de borta deh e ju bra. Ja ha frusit mkt idag me fast dagens outfit wa chinos, mina långkallingar , rosa t- shirt, tjock grå tröja och mina röda tjocka jacka och en halsduk och min bad hair day mössa :P
 Önska mej krya? (a) :`) puzzen nu ska ja kanske se på en film boattrip ska ja se tro jah ;) ha ni sett den? lägger strax upp en bild på filmen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar