söndag 27 februari 2011

TiepAdaam`s kärlekslåda:)


Heeejsan bloggen TiepAdaams kärlekslåda har startats :) och jah tänkte berätta lite kort kort om fin kärlek vilken otroligt skön känsla man kan få, oh hur underbart de kan va , oh va som händer när man e rikigt förälskad:)

Förälskelse, Känns i hjärtat ,Hjärtat pumpar fram blodet snabbare och med mer kraft för att man ska få så mycket syre som möjligt:).
Man kan känna sig lugn, En förälskelse kan göra att man känner sig mysigt lugn och harmonisk. Oxytocin skapas av kärleksfull beröring. Det kan vara både en fysisk smekning eller en känsla av att man hör ihop med någon. skönt wa:)
Man kan känna sig modigare, Adrenalin släpps också ut när man blir förälskad.
Tankarna kan fastna på den man tkr om, Det kan vara nästan omöjligt att sluta tänka på personen man är förälskad i.
Man kan bli kåt, När man är förälskad kan man vara sexuellt attraherad av personen,Pulsen ökar och man kan börja andas snabbare.Man kan också känna att huden blir extra känslig och varm när man känner sig attraherad hihi
Naturligt rus, När man är förälskad kan man känna sig alldeles rusig i kroppen av lycka.

♥Amandah♥Adam Föralltid♥

♥TiepAdaam♥TiepAmandah REAL LOVE 4-EVER♥

Bara du&jag min egna sockerbulle :D:D:D:D♥♥♥♥♥♥♥

MIN ALLDELES EGNA FLICKVÄN SOM E MIN ÄNGEL OH PRINSESSA♥♥♥ SOM JA ÄLSKAR MÄSST AW ALLT!!♥ ÄLSKAR DEJ AMANDAH SÅÅÅÅ GRYMT HIMLA MKT ÄLSKAR DEJ FÖREVIGT♥

Aaaaw aaaw aaaw såååå söööötaaahh !!:`D:``)♥♥♥

♥♥♥SNART FÖRLOVAD ME MIN FLICKVÄN AMANDAH UNDERBAR TIEPAMANDAH♥♥♥


(L)Amandah "TiepAmandah" & Adam"TiepAdaam" Föralltid Förevigt Forever 4-Ever Älskar dääj MIN AMANDAH(L)










1 kommentar:

  1. älskling, fan jah börjar gråta :$$$
    älsakr dejj såå grymt adam! <333333333333333

    SvaraRadera