torsdag 23 juni 2011

mer videoinlägg och mer bilder kommer snart

chacha nuh är jag vaken :)! ojoj sov tills 12 typ men idah händer någ inget särskillt tro jah ;P. bara slappa chilla som fan därimot så blir det party med älsklingen imon :D! Har faktiskt tänkt att spela in mer videoinlägg flera ggr men eftersom jag är så förskyld och ganska hes så tänkte ja vänta att spela in tills deh är borta :$ hihi , och på tal om bilder kanske för lite bilder här på bloggen , men det ska ja berätta för det är så att ja önskat mejen ny kamera när ja fyller år , fyller år den 6 augusti så det är ju om nån månad, . Men det är nåt jobbigt med min mobil, lissom varje dag tar ja kort och när jag sen ska sätta in sladden och koppla den till datan oc kolla på alla 1020 bilderna så visas inte bilderna :(! , jag ser bara blåa ikoner typ såhär som på bilden längst upp! ;P har absolute ingen aning om vf det är så? man ska ju kunna se bilderna så man kan dirr välja och så typ men för mej så måste ja bläddra igenom alla 1020 bilderna en efter en för att hitta dem "nya" bilderna ja tagit under dagen och detta tar tid "/! så ja hinner inte och om datan segar hittar ja aldrig bilderna! drf är deh svårt för mej ! har ni samma problenm ? :P
Men som sagt önskar mej en ny canon camera :)

1 kommentar:

  1. har du en sony ericsson zylo?
    det ser ut som det på bilderna iaf :p
    jag hade en sån förut och i förpackningen fick du väl med en svart usb-grej som man stoppar in minneskortet i?
    den använder jag iaf hela tiden, jag tycket den är mycket bättre!

    SvaraRadera