söndag 26 juni 2011

har börjat med att wideoblogga via videofyme

6 kommentarer:

  1. 1.man ser inte dina läppar.
    2. du är inte känd!
    3. visst du är jönköpings största fjortis.
    men är du verkligen glad över de ? o.O
    du skulle va hur söt som helst om du inte sminkade dig o sån skit.
    men visst, ditt val ;)

    SvaraRadera
  2. Haha "om man är känd så är man" HAHA känd?
    Du är nog känd som Jönköpings mest utskämda person.

    Hur gammal är du? Du sminkar dig värre än en 11 åring som gått loss på H&M's smink hörna.

    Bara lägg ner med att tro dig bäst. Jag hoppas att du inser någon dag, hur löglig du är.

    Tack för mig / Issa Kungen Toh @ fb

    SvaraRadera
  3. lyssna inte på dom över , din blogg äger! <3

    SvaraRadera
  4. är det här helt seriöst?

    SvaraRadera
  5. HAHA, OMG jag tror jag dör av skratt här. asså jag ska vara helt ärlig nu. Jag HATAR fjortisar och det dem två översta kommentarerna skrev slå ihop dem till denna med så har du ännu mer. För det första om du nu är så känd i jönköping så är du nog känd som den mest hatade fjortisen/personen av alla! seriöst det finns ett ord för fjortisar och det är: BLÄ! HAHA, ni är så patetiska så det är inte sant tycker nästan synd om er så som ni håller på, fast varför ska jag tycka synd om en hatad person som bara kaxar och försöker vara något dem inte är?
    tack o hej! //amanda!

    SvaraRadera
  6. Men guud! man får väl vara som man vill utan att bli komenterad!! asså tycker det är så himla taskigt dem som komenterar fjortisar på gatan! det är väl ingen som komenterar en punkare!! om han vill vara fjortis eller vad han nu vill vara så får väl han vara det!!

    SvaraRadera