lördag 25 juni 2011

Känner i hjärtat att jah vill blogga, jah vill engagera mej ännu mer inom bloggvärlden

chacha nuh hörs vi igen här på bloggen :D! soo naaajzzz so fucking great lissom, som ni vet så i mitt inlägg härom dagen om att jag har lite smått problem med just bilder :( vilket jah ska fixa så snart som möjligt! jagh är iag nöjd med min blogg :D! man ska kunna blogg kul utan bilder åxå för allt hänger ju inte på bilden, utan det ni läser är ju den viktigaste delen :)! Jah ska försöka hitta en kamera eller lösa problemet så ja kan lägga upp bilder här snart igen :)! bra elelr?
Får ofta djupa tankar och pulserande hjärtslag som säger att ja vill se ljus framtid både på mitt bloggande och mitt liv :) Ja hoppas att ni ska känna er hemma här på mmin blogg , att ni kan läsa kommentera och ta del av händelser checka my pictures och mkt mer :)! Bloggvärlden är stor men inte omöjligt att nå , jag ska försöka klätta upp mot bloggstjärnorna med tiden! jag är ju trots allt känd!

Nuh är Klockan Snart KVART ÖVER FJORTIS dags att duscha (; !  Jah vill verkligen välkommna er alla mina läsare till min blogg :D! så göttans att ni läser min blogg deh gör mej glad :)! Mina läsare betyder
chacha nuh blir deh fjortisdusch sen fjortisfilm sen fjortissova CHACHA 





2 kommentarer:

  1. hahahhaha din lilla söta fjortis fjortus <3333333333333333333
    så gullig, jah älsakr dejj <3333

    SvaraRadera
  2. seriöst du suger.

    SvaraRadera