måndag 6 juni 2011

♥ Älskliiingen har varit här oh myst LOVE ♥

Heeejheeej varmt idag med ju :) runt 28 grader igår måste vartit typ 30 grader :P , blev som sagt typ bränd som fan och det svider i hela kroppen så har fått smörja in med after sun och hudlotion morgon middag kväll typ , ååhh älsklingen wah så söööööööt oh så snäll som hjälpte mej att smörja in min kropp och ja fick massa mjuka underbara goda kyssar av min gullibull åxå thihihi älskart ;)! , efter att brännan har slutat svida blir det röda , fiiin  brun solbränna hott :)! ni som solar där ute glöm ffs inte after sun och sollotion det lär behövas!
Jag och min sötah sötboll har gjort mat tsm vi hjälptes åt att steka köttbullar och koka makaroner och det awas så gott så gott ! , till maten drack vi äppelcider och sedan kolalde vi på film :D! först på fullt hus och sen gick bröllopsfotografen på tv så vi myste och kollade lite på den :). igår solade jag och älskling från 11.15 till runt 16.00 och vi åt bullar och kex och läskeblask ihihi :)

fiiin bild erl hur? :D! aaaaaaawWWW ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 


1 kommentar:

  1. ååh älskling vad fin du är ! :D <3333333333333333333333333333333
    älsakr dejj mer än allt <333 :*:*

    SvaraRadera