tisdag 14 juni 2011

DAGS FÖR MIN SUMMER TÄVLING!

HEJHEJ ALLA BLOGGLÄSARE! IKVÄLL DRAR JAG IGÅNG EN TÄVLING HÄR PÅ TIEPADAADAM.BLOGSPOT.COM MIN BLOGG SOM JAG DRIVER OCH ÄGER! NI KOMMER NU FÅ INSTRUKTIONER OM HUR DU ÄR MED OCH TÄVLAR..

1. KOLLA PÅ BILDEN NERANFÖR OCH GISSA HUR GAMMAL JAG VAR NÄR FOTOT TOGS!  (1 POÄNG)

2. KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG I DETTA INLÄGG DITT SVAR!
(2 POÄNG)

3. KOMMENTERA NÅGRA RADER VARFÖR DU VILL VINNA!
(3 POÄNG)

I VINSTPOTTEN LIGGER EN LÄNKNING

VINNAREN PRESENTERAR JAG I HELGEN!

LYCKA TILL!











2 kommentarer:

  1. du är 7år tror jag! mega söt!

    Jag vill vinna för att, jag håller på o sliter med att få mer läsare till bloggen och kämpar med varenda inlägg i flera minuter o redigerar bilder mm. Sen så vinner jag verkligen aldrig i tävlingar! :(

    Just det jag har länkat dig nu med :)

    SvaraRadera
  2. omg vad sööt du är hjärtat! <33333333333333333
    jah skulle gärna varit med och tävlat, men jah låter dina läsare ta chansen att vinna ist ;)

    supersöt, älskar dejj <33333333333333

    SvaraRadera