torsdag 16 juni 2011

The Jw Brothers - a dream becomes reality

chacha jag ska berätta lite kort om det ja kallar jw brothers, det är så att jag tkr sj att jag är lik joel kinnaman "JW" från 2010s succe filmen Snabba Cash! , Jah gillar hans style lite brat tywp som ni ser på bilden så är jah FJORTIS&BRAT ;)! Filmen är ju sjklart är en aw mina favvofilmer men jag har ju en stor mängd favvofilmer åxå. Önskar faktiskt att han var min bror! Då skulle inte jönköpings gängen wah så kaxiga HAHA! , ingen och då menar jag ingen kan trycka ner mej! jag är den jag är och jag är fjortis och brat  och är stolt över att wah deh! För övring så ska jag fixa mej nuh för jag ska fixa halvårspresent till min gulliga amandah :D! ha det gött så länge så hörs vi senare kramizar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar