onsdag 27 april 2011

weird onsdag?!@#

hejhej! om ni undrar vf färgerna på min blogg är grå så hållerja på att ändra om bloggen lite och fixa till den snyggt så det är drf :P , nåväl idah är det onsdag och jah sitter i skolan och hade nyss samhällslektio. Efter deh skulle vi haft tråkig engelska.. :( men det är nationella prov i muntlig nånting så man får olika tider oså, ja fick nästa måndag omg tråååk men jaja det är ju helg först :)! , så drf är ja ledig nästan helt idah om ja inte haft möte med en lärare senare vid halv ett tiden "/. Efteråt skolan blír deh att leka med älsklingen :D! vi ska bla. filma en film med en riktig filmkamera som är skolans och med ett rött stativ för jag och älskling ska göra en film ett skolarbete :)! så snbäll älskling är som hjälper mej med deh AAWII HIHI :). 
Min mobil är fortfarande på lagning och det lär väl ta ett tag eftersom det ha varit påsk och allt men ska försökata massa bilder med min vanliga kamera :) bra va? så nuh blir det blogga en hel del eftersom det finns ändå inget annat att göra i 4 timmar ungefär "/ , det är ju nära te stan men det är tråkigt att gå dit utan min älskade flickvän , Älskar dej amandah ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar