torsdag 21 april 2011

sry för dålig uppdatering!

heejheej , omg vad ja har försökt blogga mkt men tyvärr så har min data slutat funka:( så jah kmr inte in på bloggen eller inte ens på internet ja vet pinsamt ;$ men ja tänkte berätta deh så ni vet lissom :), just nu bloggar jag från min andra gammla data men den funkar knappt heller sheat ;O. Ja vill så gärna blogga för jah tkr deh ärkul att få berätta mina dagar och att ni gillar deh ja gör :) det glädjer mig mkt :), jah ska blogga så mkt ja bara kan så fort min data är fixad oki? :) nuh äre snart påsk ju och imon blire fixa påskägg te älskling :D sen hem och äta sen träffa älsklingen :) hoppas att ja kan blogga imon om min data slutar att sura.. annars så skriver ja inlägg hos älskling :). jah nu vet ni det så ja hoppas ni läser min blogg mkt även om deh är tyewp dålig uppdatering :) nnu ska ja sova ksk ska upp och dricka nått först för jah äh töst men vi hörs imon nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar