tisdag 19 april 2011

Nyhet! Göra en idolbild till mej och få synas på min blogg

Nu tänkte ja starta en grej för er läsare :) det är så att jah är jättenyfiken på hur ni skulle göra en idolbild till mej? :D helt seriöst så har mina fan och läsare tagit idolbilder när dem sett mej typ på stan och jag har även fått skriva autograf till nån av mina läsare grymt tkr jag :) kändiisss jue :) så ni som gör en idolbild och skickar till mej på min bloggmail tiepadaam.blogspot.com@live.com , ni kommer presenteras här på min blogg och vem vet kanske det ligger en länk i potten som kommer att lottas ut eller så får alla som gjort en idolbild till mej får en länkning  :)! vid frågor kontakta mej via bloggmail erl skriv en kommentar så ska jag svara :)
Lycka till! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar