måndag 18 april 2011

BLOGGEN ÄR TILLBAKA GOTT FOLK!! ;)


Chacha alla mina läsare och folket :)  , asså ja vet inte hur jag ska förklara det här men , jag har varit tvungen att stänga bloggen ett litet tag asså omagad förlåt !, idah den 18 april öpnnade jag den igen för att mycket har lugnat ner sig , hoppas jag iaf. Ja vet inte vad jag ska skriva just nu eftersom att ja nyss öppnade bloggen igen men tänkte iaf berätta deh så ni kan ni kolla min blogg igen jippie ;D!
Kan iaf berätta att ja sovit hos älsklingen min hela helgen och vi har haft det så underbart myyys hela tiden AAEWWW :)! HON ÄR MIN ÄNGEL MIN TIEPAMANDAH :)! STOLT *LER*
Så nu kmr ja börja blogga igen förhoppningvis :) här kmr en jättefin bild på mej och älskling vi firade 4 månader igår, skulle vara glad om jag fick nått Grattis? hörs lite senare för nu ska ja kolla på huset anubis med min sötbäbe love you amandah! kramar TIEPADAAM PJ OF SWEDEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar