tisdag 19 april 2011

skogspromenad , så duktig äh jag

shasha! andra dagen på lovet och deh är helt underbart me lov :) , vet inte riktigt vah jag ska säga om deagen ;$ men kan säga att pappa oh jah har kollat på en jacka till mej :D, oh sedan åkte vi till mc donalds som ja så gärna ville :). Fast vi körde mc drive och tog med hem ist , så min meny bestod aw stor coca cola, stop pommes , en big mac+cheeseburgare hehehee ^^. och efter maten hann ja knappt låta deh smälta förrän jag skulle med syrran och hunden ut på en promenad i friska luften :P duktig jah är som motionerar (;
och nu sitter jag här och tänkte blogga för er såklart :)! ni har ju saknat både mej och min blogg mkt så skönt att jag bloggar igen :). tyvärr kunde jah inte ta några bilder från promenaden för min mobil är lite knasig "/ men ni får en bild på mej iaf som är ganska ny tagen så :). kramizaar mina kära läsare (:

1 kommentar:

  1. åååh älkling jah älskar dejj och duh är såå söööt! :D <3333333333333333333

    SvaraRadera