tisdag 19 april 2011

mina foton sparas inte när ja tar kort med min mobil?

Godmorgon läsare :) erl snart är det väl lunch tid ihi x) , har nu både tagit sovmorgon och chillat som man ska göra när det är påsklov :)!
Därimot försöker ja lösa ett lite problem med min mobil "/ , det är så att min mobil har slutat spara fotorna när ja tar kort på mobilen :( , och ja som älskar att ta massa kort , tar dagligen kort på min dag på mej och min älskling amandah :)! jag har uppdaterat mobilen flera ggr och startat om den och allt som kan tänkas så ja vet inte vad det är men ska försöka ladda ner en mjukvara till mobilen så kanske det funkar trots allt :).
erl har ni råkat ut för samma sak med eran mobil eller kamera erl är det bara sony ericsson det blir så? :P
Vad säger ni om vädret då härligt elelr ;) värsta sommar vädret ju och sommaren 2011 är äntligen på väg :) nu ska ja ducha sen fixa mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar