fredag 22 april 2011

sommarkvällen vid adlaudde B)


cheeena nuh äh jah vaken oh ja vaknade upp hos Amandah Älskling ;)! iihihih ,
ja tänkte berätta om igår:) , dagen då ja vah med min sweetie och på kvällen då vid var vid sjön adlaudde!
Deh vah runt 4 tiden igår som ja kom te älskling, superkul blev det när ja fick se älskling komm aimot mej och slänga sig i min famn med masa gosiga kramar men asså aaaaaaaaaaaaaaaaw :`)!
ja älskar min Amandah min min älskade snuffsigull :*
Vi gick och köpte fanta exotic på ica och sen gick mi tätt intill varann hand i hand och i varanns famnar mot sjön. Solen började gå ner och solen speglade sig mot vattenytan , några fiskare på bryggan och lite småfolk omkring men vah gör deh när TiepAmandah&TiepAdam gör entre mot sjön ;) hehe vi satt först på bryggan sen satte vi oss på gräset och kysstes i solnedgången ! (: kvällen vah chill oh kändes som en riktig sommarkväll , när soslen hade gått ner gick vi hem till älskling där vi hade jättemysit och somnade så gott så nära varann :) nu är deh nära påsk så ja vill hälsa Glad påsk till Alla :)! Glad påsk till mitt hjärta som får mej att trivas , må så himla bra, och får stöttar mej hela tiden och den som är allt för mej glad påsk till min älskade Flickvän Amandah. nuh ska ja snart fixa överraskning till henne och sen hem för att sedan träffa min sötaste igen imon :) ps, om jag inte uppdaterar så mkt så är det för min data inte funkar "/
ha deh gott i påsk nu !

1 kommentar: