onsdag 23 mars 2011

Vinnarna av "veckans blogg"

Heeejheeeej alla! skönt att jah är tillbaka?, jah behövde en bloggvila några dagar! men ni läsare tycker väl om min blogg? :D så ja ska inte svika er :). Jah ska uppdatera så gott ja kan nuh men har en del plugg i skolan just nuh så som ja måste öva till så ska försöka blogga så gott deh går:)! nuh ska jah Gratulera vinnarna i mon bloggtävling :)! Alla som kommenterade "jah är med" vann :) eftersom min motivering var just att jag tycker ni är värda att vinna allaihop för ni är så snälla oh rara som läser min blogg och kommenterar så snällt och vill ta del av allt jag skriver o.s.v:)! det är jah nöjd med så tack för att ni vill läsa min blogg :) här är vinnarna och ni kmr synas för mina läsare oh alla som går in på min blogg som pris :)! grattis :)

:*(L)<3<3<3<3  http://www.tiepamandahh.blogspot.com/   <3<3<3<3(L):*












1 kommentar:

  1. aww såå snällt att låta alla vinna :D
    och taack älsakde älskling <3333333333333333333

    SvaraRadera