tisdag 1 mars 2011

snart frisk,myssugen, taggad & Saknar åh längtar håårt efter min Älskling!!!

heeejsan ligger kvar här i sängen oh halv s0wer typ "/ , men hoppas att mitt pencelin ja får sen senare idah hjälper oh gör så ja känner mej pigg frisk oh bra igen till helgen! hoppas ni förstår att deh e skit jobbigt att wara sjuk igen :(!!! men trots att ja e sjuk så, e ja väldigt mysugen me min älskling ;) oh ganska taggad endå lissom :) sen saknar ja min ängel te flickvän Amandah skit mkt nuh "/!  hoppas deh går bra för henne i skolan idah :)! nu ska ja ta en alvedon oh s0wa lite för mår ganska illa oh dåligt jute nuh "/ Älskar min Amandah :*

ha en fortsatt trevlig oh bra dah:)




(L) 17/12-2010 Bästa Dagen i mitt liv!!! (L)


ChaCha

Min Flickvän eh den bästa oh finaste flickvännen Ever Älskar MIN Amandah Föralltid!:)(L)




BARA Adam Möllers Flicka

sjukt söööt oh bara TiepAdaams Flickvän!

1 kommentar:

  1. du är såå himmla sjukt underbar äälskling,
    ffaan wah jah älskar dejj 1 <333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera