söndag 13 mars 2011

svar på frågestunden!! Del.3


Ja delar upp svaren på frågestunden i 3 delar eftersom inläggen blir såpass långa :) så här kmr del 3 i frågestundens svar! :)

Varför bloggar du?
Svar:För jag tkr om att blogga:), deh e kul att skriva blogga oh få dela med mej aw min vardag mina intressen oh berätta allt kul ja gör oh berätta visa olika saker o.s.v :D!
Tjänar du pengar på din blogg?
Svar: Jah tjänar inte pengar på min blogg än iaf! :P men ja will jättegärna deh! så mitt mål e ju att blogga mkt blir stor i bloggandet oh få mkt läsare oh mkt fina kommentarer oh tjäna lite pengar sen:)
Hur lång är du?
Svar:Jadu deh wa jätteläänge sen ja mätte mej:$ men ja trror ja e runt 1.70 kanske lite mer men kmr inte ihåg :)
Favoritklädmärke?
Svar: Mitt favomärke i kläder äh Diesel,Fred Perry, Lacoste lr ett fiiint märke som ja ha på en shorta märket heter Fitted hahaha ;) lite sött wa haha!
har du några djur?
Svar: Jah ja ha 2 hundar :) Jättesnälla oh gulliga :)!
vilken är din favorti maträtt?
Svar: Min favomat äh någ Tacos :)
favorit frukt ?
Svar: Favoritfrukten jadu Apelsin skulle ja tro :)
favorit film?
Svar: TiepAdaam Stiffmaister duvet!:) Självklart äh min favofilm Alla American Pie filmerna! :D
vad gör du helst i sängen ?
Svar: wah menar duh? ;)
följer du något speciellt program på tv?
Svar: Jaah kollade på prison break hela tiden innan, även så kollar ja lite på The OC, kollar på V.ä.n.n.e.r åxå oh nångång ibland på scrubs :)! kollade på the simpsons mkt ett tag med haha :). Försökte följa ett program på canal + som hette Entorage men deh wah ingen vidare . Nuh tkr ja om att kolla på Las Vegas :D!


1 kommentar:

  1. Du tar ju inte med alla frågor, och du vill upp i blog eliten?

    SvaraRadera