onsdag 2 mars 2011

Naaaajzzzz And S0FFT And I MISS U BABE

Tjenare igen (: händer? , jo jah will föwst berätta att jah ha blivit frisk :) , om inget annat händer inatt vilket gör att ja kmr gå till skolan imon. Hmmm torsdag , men dåh har jah ganska kort dah :). ha nuh varit så Duktig så jah ha tvättat mina kläder oh städat mitt rum oh lagt fram kläder till imon  o.s.v :) vizzt e ja duktig pojk?;)
Nuh ligger ja här i mitt nystädade rum oh slappar,chillar,kollar min flickväns otroligt finfina blogg oh längtar oh saknar min sötaste Amandah flickvän! :*:*:*:*:*
Tanken slår mej att kolla lite på en film som ja laddat ner idag medan ja städade :) filmen heter "Jalla Jalla"
Jah tror den äh bra de va ju ett tag sen ja såg den men tror den e rätt bra :) om ni inte sett den , kolla på den :) smart tips från TiepAdaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar