söndag 13 mars 2011

Svar på frågestunden! Del.1



chena wah kul att ni ställde massa frågor på frågestunden :), hade tänkt att svara på era frågor nuh :) så här kmr era frågor oh mina svar :) Enyoy :)!

1 vad kan man säga att du har för hårfärg nu?
Svar: Jaah har blonda slingor  nuh :)! mörk botten oh blonda slingor :D!
2. vart skulle din drömresa gå?
Svar: Min drömresa skulle gå te Hawaii:), för jah ha sett på filmer massa vita badstränder med palmer oh ljusblått vatten. oh med paraply drinkar och med halsband som gjorda aw blommor och sånt :) och masa badstränder med warmt vatten oh mkt sol :)
3. favorit färg?
Svar: Min favo färg äh ROSA OFC ;)!!
4. hur många besökare har du varje dag typ?
Svar: jah äh inte så säker på exakt hur många som besöker min blogg varje dah, men om ja kollar på min statistik så har ja iaf kanske över 100 sidvisningar varje dah tro jah :)! kan åtekoma mer om den punkten senare :).
5. jag har sett dig på stan och jag tycker du är jätte fin :$
Svar: Aaww tack :D! wa skönt att höra :)! det glädjer mej jättemkt :D!
6. älskar du att blogga ?
Svar: Jaah klart jah älskar att blogga :D! lissom att få berätta allt kul roligt ja gör oh så loh wisa oh berätta om olika saker oh så vidare:)
7. vad fick dig att börja blogga?
Svar: Deh som fick mej att börja blogga wah att min flickvän Amandah som äger wäldens finaste oh bästa blogg!:D att ja läste hennes blogg hela tiden varje dah varje natt varje minut :D! oh blew jättesugen på att sj börja blogga så ja skaffade en blogg oh körde på lissom :)
8. vad vill du med din framtid?
Svar: Jaah will gå ut skolan eftersom ja går nästan sista året på gymnasiet nuh ;) oh ja ha snart ba 1 enda litet sketet år kvar sen blir de studenten och massa då slipper ja skolan hela livet sen :D!, sen will ja leva hela tiden tsm me min flickvän Amandah såklart :D:D! när min älskling amandah åxå gått ut skolan börja skaffa egen familj skaffa barn och lägenhet jobba och allt sånt :D!
9. varför är du så bäst?
Svar: ihihi för jah anstänger mej hårt för att klara allt :D! jah kämpar för allt och på det sättet blir jah stolt oh wärd att vara just Bäst hehehe ;D!
10. läser du några bloggar?, och i såfall vilka?
Svar: Ofc ja läser bloggar :)! Jah läser ju självklart min flickväns blogg varje dah oh är jättestolt verkligen över min Amandah flickvän :) sen kollar ja runt lite bland olika bloggar som ha tex kommenterat min blogg elelr så :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar