lördag 26 mars 2011

Black or White 2011

Chaaaaachaaaaaaa kollade igenom lite bilder som togs för några veckor sen och då hade jah mitt svarta hår 
Deh blev ju ännu bättre frisyren och hårfrägen efter jah hade klippt mej och slingat blonda slingor :). Närmare mot sommar 2011 så blir det någ yttliggare en blondering fast inte klippa så mkt :) Ni får gärna kolla på bilderna jah har här nedan :D ;D!!!!, den undre bilden med mitt svarta hår är tagen några veckor sen innan klippningen :), och den övre bilden är tagen i tisdags:)!
Målet är att vah så blond och slingat som jah kan tills sommarlovet börjar :) åhhh faan vad jah vill ha sommar lov ja vill vill vill :(! aja men deh är ju snart påsk så då blir det tagga påsklov juw ;). just nuh har jah kollat film och familjen har gjort mat så ska snart upp på ovanvåningen oh äta :)




6 kommentarer:

  1. Hej kommer du att delta att släcka ljuset klockan 20:30-21:30 ikväll? :D

    SvaraRadera
  2. Det får du göra. :) Okej..
    Yes det är från youtube man måste pilla lite i inbäddningskoden. :P

    Haha, Den faller inte mig direkt i smaken. :/ Då bakgrunden bli lite för mycket ;) Men annars är den bra. Vad tycker du om min blogg om min design? ;)

    SvaraRadera
  3. duh är superfin älskling<33333

    SvaraRadera
  4. älskling min mobil har börjat hänga sej igen ifall duh undrar vrf jah inte svarar ifall duh har skickat ngt:( <33333333333333333333333333333333333333333333333333333

    JAH ÄLSKAR DEJJ MEST I VÄRLDEN ADAM <333333333

    SvaraRadera
  5. SVAR: Shoppingen i Göteborg är verkligen överskattad. Tycker inte att det fanns något snyggt alls, mest smycken. Så ha inte så höga förväntningar ifall du drar dit!

    Nej det är inte photoshop som gör bilden sån, det är en inställning som finns att välja i min webcam. Men det går säkert att fixa i photoshop på något sätt.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Inlägget med svar på din fråga är publicerad nu och du kan finna svaret via denna länk - http://tobbees.com/fraga-hur-gor-man-en-youtube-player/

    Är det något i videon du inte förstår så lämna en kommentar. :)

    SvaraRadera