onsdag 4 maj 2011

Funderade på att skaffa mylovebasket, checkade deh & nuh blev medlem

chaaa mina påskkycklingar HAHA :) nejnej påsken har ju redan varit för länge sen!, är ni medlem på några bloggsidor eller vad det heter? :) och har ni mylovebasket?, jah skaffade nyss det och tkr att deh vah soft :)
vem gillar inte mode, kläder och shopping lissom :P så håller på att fixa lite grann :)! fast snart blir det att ta fram samhällboken för öva på riksdag&regering lagom kul eller vad säger ni? ;O
jaa så har jag ju åxå ändrat design och så ;),  som ni märker och ja hoppas att ni tkr det blev fint! :) deh tkr jag iaf för nu ser man tydligare :)!
så kvällen blir blogga-->läsa samhäll-->duscha= s0va :) för imon ska jag upp tidigt väääldigt tidigt för jag ska hinna med bussen imon ;$ hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar