onsdag 4 maj 2011

chacha sitter i skolan

chacha på er, vad händer? har ni lektioner och sånt nuh erl det är väl lunch :P. sj sitter jag här i skolans datasal och kollar runt lite på datan för de finns ju bara tråkiga personer här ändå för ingen vill vara social. Försöker hitta en slags kavaj som man kan ha till vardags :)! alltså ingen vanlig kostym elelr så men ska se om jag kan hitta och visaa er ;). och självklart har jag lång håltimma ganska gött men det finns ändo inget att göra det suger.. xD
asså det är inte menigen att det hgar blivit dåligt med bilder och så men ni vet att min mobil är på lagning och det visas vara fel på själva minneskortet bara för jah hade lagt in en film som lagring asså wiierd ;O
men min mobil är snart tillbaka från lagningen och då kommer jag ta massa bilder varje dag och från min dag och helger så ja försöker iaf :).  jag är jättetrött idah kommer snart sommna haha x). hoppas ni har en bra onsdag , usch fy trodde ja skulle få sovmorgorgon på fredag men Nej"/ kl 8 på morgonen är det nationella prov i engelska "/.. men då slutar jag typ 12 softt :). nu ska ja kanske ta mej till hemmakväll och köpa mej en kexchoklad för ja blev väldigt sugen på det ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar