fredag 13 maj 2011

dåligt bloggande för har datorproblem :(

heeeeeej sötah läsare:)! guuuud känn så sjukt ledssamt att inte skriva några inlägg är jätteledsen för att ja inte har uppdaterat så bra nuh!!! men har just nu svårt med tillgång till dator och uppdatering :(! för det första så har ja inte kunnat skriva i skolan för har haft projekt  vecka och har haft fullt upp, sen så funkar inte internet på min laptop och i förrgår gick den stationära datan vi har hemma sönder :( ch nu bloggar ja från min galla laptop som är segare än segast :$ så nu vet ni det , men ja kommer självklart blogga så fort deh går och så , har massa att berätta för jag ä'r blondin nuh :D! så tänkte därför visa en bild på mej efter min färgning hos frisören :) har nu mörk hårbotten och blonda ljusa slingor :) sjukt nöjd jag trvis bäst i blont asså :) här är en bild på mej som är nytagen :)

1 kommentar:

  1. ååh älskling vad sööt duh är <3333
    jah älskar dejj! <3333333333333

    ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera