tisdag 25 januari 2011

UNDERBAAAR HELG♥ME MIN UNDERBARA ÄLSKLIING:*♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Chacha(:!  Nuh ha jah faktiskt håltimma oh ja tänkte berätta om Min UnderBara Helg med min käraste flicka♥♥♥,wi ha haft det verkligen supersuper mysss och massa gos AAAWWW♥:D<33333! ja mötte älskling på stationen oh sen åt vi god frukost på ikea :) så mysit ja o min älskling Amandah hade :*<3 puss på min flicka:*(L), sen gick wi hand i hand och höll om varann hela tiden oh vi gick på a6 och shoppa lite grann deh wa kul och allt wa så mys :)<3. Ahh sen så sov älskling hos mejjj :D:D:D;)<3 underbart!<3:`D wi kollade på bla, på filmen American Pie "Beta House" oh åt godis och mysste :)<3 älskart ;)<3
min helg ha warit toppenbra me min finaste<3:)!!! ska få träffa min egna sötnooss idah åxå efter skolan :D:D<33!! Älskar MIN Amandah föralltid!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ja längtar sååå <3 puss på MIN AMANDAH:*:*<33333333 ha en bra dag hörs sen :)

1 kommentar:

  1. awwwwwww hjärtat såå gulligt och fint skrivet!
    jah älskar dejj adam! <3333333333333333333333

    SvaraRadera