lördag 8 januari 2011

nu äh jah tbx oh gör mina inlägg igen


nu e ja tbx oh gör mina inlägg igen :)! har warit dålig uppdatering på sistone menmen ska fösöka skriva mkt nuw så got det går :), aah ja tänkte berätta att denna vecka ha ja warit mkt med min underbara Älskliing <3<3<3<3  Amandah  <3:D wi ha både haft jättekul trevligt oh allt somm alltid ;)<3 oh massa myspys och film :)<3. wi shoppade påw a6 oh såg bla en läskig film som hette nightmare on elm street som wa läskig men som tur wa satt wi i varanns fammnar med täcke och kuddar och höll om varann: såe söött aaaaaaawii :$<3 :)<3, nu är det lördahkväll oh just nu chillar jah oh lyssna på musik oh saknar min Amandah<3:*. På måndah är man tbx på skolan igen vilket ja inte känner mej alls taggad för :(<3 men ska ha praktik innan sportlowet så det blir as naazs oh så ja kan va me Min finfina flickvään Amandah<3  :) <3!  

Är ni taggade inför skolan ir håller ni me om att lowet skulle warit längre?

3 kommentarer:

  1. hihi awwww älskling :D:D <33♥
    iloveyou, ♥♥
    ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  2. älsakr dejj med bäbis! <33333333333333333

    SvaraRadera
  3. sv: tack mitt allt
    älskar dejj mäst. <33333

    SvaraRadera