tisdag 5 juli 2011

Tävling! check now!

Nu startar jah en tävling där man kan vinna en länkning här på min blogg på min bdb och på min fb :)!  ja länkar alltså er här på min blogg, ja länkar er på min facebook och på min bdb :)! eller åxå msn :)

Deh ni nuh ska göra är att göra en valfri video med mej i :)! deh måste vara något positivt med videon och om mej :)!  Obs! hat wideos tollerreas ej!

Ni kan göra en video i movie maker eller något annats programm valfritt :)! ni kan göra den fjortis pj brat os.v :) eller bara en fan video om mej och min blogg :)! Ni som deltar i detta är äkta hearts! :) videon kan ni lägga upp på youtube om ni vill eller skicka till mej via tiepadaam.blogspot.com@live.com :D

Om ingen deltar blir det ingen länkning :P vill ni bli länkade så delta :D!! gör det så roligt och fint ni kan :D detta är något som ska wah kul och göra inte något ni är tvugna är att göra :) men ja skulle bli så sjukt tacksam glad ocg lycklig om ja fick in nån videos iaf :) lycka till alla pusssaar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar